Naar klantenservice
Wijzigen of annuleren.
Vrouw op kantoor die klaarstaat met een Ipad om een bestelling te wijzigen.

Bestelling wijzigen of annuleren


Foutje gemaakt bij je bestelling? Dat hoeft geen probleem te zijn. Je moet er wel snel bij zijn, want als we eenmaal met je bestelling aan de slag zijn of je bestelling is al verstuurd, dan lukt wijzigen of annuleren niet meer.

Klik op de knop 'status bestelling' in je bestelbevestiging of via onderstaande knop om de status van je order in te zien. Klik vervolgens op de knop wijzigen of annuleren.

Zie je de knoppen niet staan? Dan is wijzigen of annuleren niet meer mogelijk.

Status bestelling
Al wel een verzendbevestiging ontvangen?

Als je een verzendbevestiging ontvangen hebt, hebben we je bestelling al verwerkt. Heb je een mengkleur verf besteld, dan betekent dit dat je verf al gemengd is en kunnen we dit helaas niet meer aanpassen of annuleren. In het geval dat je nog iets wil toevoegen aan je bestelling, zit er niets anders op dan een nieuwe order te plaatsen.

Terugbetaling bij annulering

Zodra we je annulering verwerkt hebben, ontvang je van ons je geld terug. Uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding wordt het geld terugbetaald. Voor eventuele vragen over de terugbetaling kun je contact opnemen met de klantenservice.