Naar klantenservice
Klachtenservice.
Vrouw die een klacht indient via de Ipad.

Klachtenservice


Klachten worden direct in behandeling genomen en vrijwel dezelfde dag opgelost. Graag ontvangen we je klacht per telefoon op 072 532 3331 of per e-mail naar klantenservice@verf.nl. Wij zijn verplicht te vermelden dat je klacht binnen 14 dagen inhoudelijk wordt beantwoord, maar klachten worden altijd binnen 1 werkdag in behandeling genomen en mogelijk opgelost.

Ben je het niet eens met de geboden oplossing, dan kun je het geschil voorleggen aan de Thuiswinkel Waarborg.

Klachtenprocedure particulier/consument

Verf.nl is volledig lid van Thuiswinkel Waarborgfonds en onderschrijft de gedragsregels van deze organisatie. Als klant geniet je daarmee de zekerheid van het Thuiswinkel Waarborg-keurmerk.

Ben je om wat voor reden ook niet tevreden bent over onze producten of diensten, dan proberen wij eerst in goed overleg met jou te komen tot een goede oplossing. Haast ondenkbaar, maar lukt dit niet dan kun je jouw geschil voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel Waarborg. Tegen betaling van EUR 52,50 doet deze onafhankelijke commissie een bindende uitspraak in jouw zaak. Word je in het gelijk gesteld, dan krijg je jouw EUR 52,50 terug.

Het adres van de Geschillencommissie is:
Bordewijklaan 46
2591 ZR Den Haag
Tel.: 070-310 53 10
Fax: 070-365 88 14

Natuurlijk doet Verf.nl er alles aan om jouw als klant tevreden te stellen. Door het voeren van het keurmerk Thuiswinkel Waarborg zetten wij dit zwart op wit en weet je precies waar je aan toe bent.

Toch niet tevreden met de geboden oplossing?
De klacht kun je voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag. Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

Klachtenprocedure zakelijk

Indien u als zakelijke klant niet tevreden bent over de afhandeling van uw klacht, dan kunt u deze ter bemiddeling voorleggen aan Thuiswinkel (via www.thuiswinkel.org).